FANDOM

Robot treningowy (PracticeBot)Edytuj

PracticeBot Photo&Logo

Robot treningowy (PracticeBot) oraz jego symbol

Robot na kołach używany przeważnie w ćwiczeniach. Jego głównym zadaniem jest pomoc w nauce programowania podstawowych poleceń poruszania się robotów. W przeciwieństwie do wszystkich innych robotów, nie posiada żadnego konkretnego wyposażenia. W bliźniaczych grach z serii CeeBot (tj. CeeBot-A, CeeBot3 i CeeBot4) robot ten posiada również możliwość rysowania różnokolorowych linii na ziemi (instrukcje pendown, penup, pencolor i penwidth). W grze CeeBot-Teen do tego celu wykorzystuje się innego robota - Scribbler.

Występowanie w CoLoBoTEdytuj

Robot występuje w większości misji treningowych i wyzwań związanych z ruchem, labiryntami i stacjami przekaźnikowymi. Można go także spotkać w pierwszych misjach na Ziemi, jednak jego obecność jest czysto dekoracyjna i gracz nie ma na niego wpływu.

Występowanie w CeeBot-AEdytuj

Bardzo powszechny w ćwiczeniach i wyzwaniach związanych z ruchem, labiryntami i stacjami przekaźnikowymi. W CeeBot-A, jako pierwszej grze z serii, dodano także możliwość rysowania różnokolorowych linii na ziemi, które są pomocne w pierwszych ćwiczeniach związanych z podstawowymi poleceniami ruchu - move i turn.

Występowanie w CeeBot-TeenEdytuj

W CeeBot-Teen robot ten, podobnie jak w innych wersjach gier CeeBot, odgrywa bardzo istotną rolę w początkowych rozdziałach kursu programowania.

Występowanie w CeeBot3Edytuj

Jest to jedyny robot w całym kursie programowania w grze.

Występowanie w CeeBot4Edytuj

W CeeBot4 robot ten, podobnie jak w innych wersjach gier CeeBot, odgrywa bardzo istotną rolę w początkowych rozdziałach kursu programowania. Ponadto, w grze występują zmodyfikowane wersje tego robota: Robot piłkarski oraz Bolid.

Kategoria obiektuEdytuj

PracticeBot

BudowaEdytuj

Gracz nie ma możliwości wybudowania tego robota. Jego występowanie jest zależne od misji.

ZasilanieEdytuj

Charakterystyczne instrukcjeEdytuj

Brak.

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki