FANDOM

Robot recykler (Recycler)Edytuj

Recycler Photo&Logo.png

Robot recykler (Recycler) i jego symbol.

Robot na gąsienicach zaprojektowany w celu odzyskiwania z wraków robotów użytecznych kostek tytanu.

Przetworzenie wraku zabiera ¼ energii ogniwa elektrycznego. W teorii wystarcza to na przetworzenie do czterech wraków, jednak w praktyce należy doliczyć jeszcze zużytą energię podczas transportu robota - napęd gąsienicowy w który robot jest wyposażony jest bardzo energochłonny.

Znane błędyEdytuj

Użycie atomowego ogniwa elektrycznego nie powoduje wzrostu liczby możliwych do przetworzenia wraków. Procedura, analogicznie jak w przypadku użycia zwykłego ogniwa elektrycznego, zużywa ¼ dostępnej energii. Istotną różnicą wobec zwykłych ogniw elektrycznych, jest to, że oprócz przetworzenia czterech wraków, możliwe jest także przemieszczenie się na nieznaczną odległość. Niedopatrzenie w związku z nieproporcjonalnym zużyciem energii atomowych ogniw, wynika prawdopodobnie z tego, iż we wczesnych wersjach rozwojowych CoLoBoT nie istniały obiekty związane z technologią atomową, tj. elektrownia atomowa i atomowe ogniwa elektryczne.

Przetworzenie niektórych wraków jest czasem prawie niemożliwe. Jest to prawdopodobnie spowodowane tym, że są one za duże i wymagają wykonania procedury z innej strony. Ukształtowanie podłoża również jest częstym czynnikiem przeszkadzającym w przetworzeniu wraku w tytan. Nieprecyzyjność ta sprawia, że robot nie może być w pełni zautomatyzowany w niektórych przypadkach.

Występowanie w CoLoBoTEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot-AEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot-TeenEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot3Edytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot4Edytuj

[w budowie]

Kategoria obiektuEdytuj

Recycler

Znana jest także nieoficjalna i niedziałająca kategoria robota recyklera - RecyclerBot. Pojawia się ona w dokumentach SatCom. Najprawdopodobniej jest to pozostałość po wcześniejszych wersjach rozwojowych gry CoLoBoT. Niedopatrzenie w SatCom odziedziczyły też wszystkie gry z serii CeeBot.

BudowaEdytuj

Jego budowa jest możliwa bez jakichkolwiek badań w centrum badawczym bądź laboratorium. Jednak aby odblokować tego robota i móc budować go w misjach swobodnych, gracz musi przejść misję 5.1 (Na Saari - Uran), gdzie będzie można go znaleźć wśród pozostałości po poprzedniej ekspedycji.

ZasilanieEdytuj

Charakterystyczne instrukcjeEdytuj

Do zaprogramowania procedury przetwarzania wraków można używać instrukcji recycle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki