Robot osłaniacz (Shielder)Edytuj

Shielder Photo&Logo.png

Robot osłaniacz (Shielder) i jego symbol.

Robot na gąsienicach zaprojektowany do obrony przed wszelkimi możliwymi atakami wrogów w strefie od 10 do 25 metrów. Jego działanie powoduje również regenerację osłon uszkodzonych robotów i budynków, a także Astronauty, znajdujących się w jego zasięgu. Nie chroni jednak przed burzami elektromagnetycznymi.

Zwykłe ogniwo elektryczne pozwala na 20 sekundowe działanie osłony o promieniu 25 metrów, lub 50 sekundowe działanie w promieniu 10 metrów, co jest zwykle za krótkim czasem. Bardziej odpowiednie dla tego robota jest atomowe ogniwo elektryczne, które zapewnia ponad 3 minutową pracę przy maksymalnym zasięgu osłony.

Zużycie energii jest wprost proporcjonalne do promienia strefy ochronnej. Z promieniem powłoki ochronnej równym 10 metrów robot może pracować 2,5 raza dłużej, niż przy maksymalnym promieniu równym 25 metrów.

Występowanie w CoLoBoTEdytuj

Robot występuje tylko i jedynie w misjach na Nowej Ziemi (9.1...9.4) i pełni tam wiele istotnych ról:

9.1 (Na Nowej Ziemi - Zabójcze grzyby) - W tej misji gracz będzie mógł przeprowadzić badania nad tym robotem oraz go wybudować. Za pomocą dołączonych przes Houston programów (Outward i Return), będzie pomocny w przejściu przez wąskie przejście pełne trujących grzybów wprost do pierwszego klucza otwierającego skrytkę. Po przejściu tej misji, robot może być budowany w trybie swobodnym.

9.2 (Na Nowej Ziemi - Toksyczne powitanie) - Robot będzie użyteczny przez całą misję, gdyż zaraz po wylądowaniu zacznie atakować stado mrówek. Pod osłoną robota osłaniacza gracz będzie musiał przeprowadzić robota nurka do następnego klucza.

9.3 (Na Nowej Ziemi - Poszukiwacz złota) - Osłaniacz w tej misji nie jest potrzebny, jednakże może się okazać przydatny w odparciu ataku mrówek i os. Jego obecność na statku jest konieczna, aby misja została ukończona.

9.4 (Na Nowej Ziemi - Królowa Obcych) - Z pomocą dostarczonego przez Houston programu (FollowPhazer), robot ten będzie współpracował z działem fazowym, by przedostać się pomiędzy trującymi grzybami do królowej obcych.

Występowanie w CeeBot-AEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot-TeenEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot3Edytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot4Edytuj

[w budowie]

Kategoria obiektuEdytuj

Shielder

BudowaEdytuj

Jego budowa jest możliwa po przeprowadzeniu badań w centrum badawczym. Gracz będzie mógł tego dokonać w misji 9.1 (Na Nowej Ziemi - Zabójcze grzyby).

ZasilanieEdytuj

Charakterystyczne instrukcjeEdytuj

Do używania oraz regulacji wbudowanej osłony można używać instrukcji shield.

Więcej z Fandomu