Robot nurek (Subber)Edytuj

Subber Photo&Logo

Robot nurek (Subber) i jego symbol.

Robot-amfibia na gąsienicach, wyposażony w zacisk chwytający. Jedyny robot zdolny do operacji podwodnych - z powodzeniem porusza się po dnie jezior i rzek.

Robot nurek, w przeciwieństwie od innych robotów transporterów, może podnosić przedmioty jedynie z ziemi. Nie jest więc możliwe podnoszenie za jego pomocą obiektów znajdujących się w innych robotach lub budynkach. Daje to ograniczony zakres możliwości transportowych robota i nie jest możliwe wyprodukowanie za jego pomocą takich obiektów, jak zwykłe bądź atomowe ogniwa elektryczne, gdyż budowle odpowiedzialne za wytwarzanie tych obiektów mają za wysoko usadowione podajniki na surowce. W efekcie jedynym praktycznym i w pełni zautomatyzowanym zastosowaniem tego robota jest kolekcjonowanie tytanu, gdyż konstrukcja huty przetapiającej rudę tytanu we w pełni użyteczne kostki tytanu umożliwia kładzenie obiektów wystarczająco nisko.

Przed zanurzeniem robota należy sprawdzić wskaźniki poziomu naładowania ogniwa elektrycznego, gdyż jego wymiana lub doładowanie pod wodą nie jest możliwe.

Występowanie w CoLoBoTEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot-AEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot-TeenEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot3Edytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot4Edytuj

[w budowie]

Kategoria obiektuEdytuj

Subber

BudowaEdytuj

Jego budowa jest możliwa bez jakichkolwiek badań w centrum badawczym bądź laboratorium. Jednak aby odblokować tego robota i móc budować go w misjach swobodnych, gracz musi przejść misję 3.5 (Na Tropice - Czarna skrzynka), gdzie budowa tego robota będzie niezbędna do zakończenia tej misji.

ZasilanieEdytuj

Charakterystyczne instrukcjeEdytuj

Do zaprogramowania wbudowanego zacisku chwytającego można używać instrukcji grab oraz drop.

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu