FANDOM

Robot uderzacz (Thumper)Edytuj

Thumper Photo&Logo.png

Robot uderzacz (Thumper) i jego symbol.

Robot na gąsienicach zaprojektowany do uderzania w ziemię z ogromną siłą. Celem tego działania jest przewrócenie wszystkich mrówek i pająków w promieniu 100 metrów do góry nogami. Przewrócony obcy nie jest martwy i będzie starał się stanąć na nogi. Zajmuje mu to około 60 sekund.

Robot ten zużywa bardzo duże ilości energii. Jedno uderzenie pochłania 2/5 pojemności zwykłego ogniwa elektrycznego. Można więc wykonać maksymalnie 2 uderzenia.

Używając atomowych ogniw elektrycznych można uzyskać do 23 uderzeń

Występowanie w CoLoBoTEdytuj

Robot ten występuje tylko w dwóch misjach na Centurii:

7.4 (Na Centurii - Nowe wytyczne) - W tej misji gracz będzie musiał przeprowadzić badania nad tym robotem a następnie go wybudować. Okaże się niezbędny w odzyskaniu czarnej skrzynki leżącej w gnieździe pełnym mrówek oraz pozostałości po poprzedniej ekspedycji.

7.5 (Na Centurii - Obrona) - Również w tej misji robot ten okaże się niezastąpiony, gdy inwazja mrówek otoczy statek kosmiczny i cała misja stanie się zagrożona.

Występowanie w CeeBot-AEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot-TeenEdytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot3Edytuj

[w budowie]

Występowanie w CeeBot4Edytuj

[w budowie]

Kategoria obiektuEdytuj

Thumper

BudowaEdytuj

Jego budowa jest możliwa po przeprowadzeniu badań w centrum badawczym. Gracz będzie mógł tego dokonać w misji 7.4 (Na Centurii - Nowe wytyczne).

ZasilanieEdytuj

Charakterystyczne instrukcjeEdytuj

Do używania aparatury uderzającej można używać instrukcji thump.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki